Friday, April 11, 2014

kaks eriti mõnusat lõunasööki ja vanade piltide motivatsioonilaks!

Hei! Ühte postitusse mahutan sel korral lausa kaks lõunasööki. Eile valmistasin jälle täidetud baklažaani kuid seekord asendasin tuunikala kanafileega. Etteruttavalt ütlen, et mulle meeldis see variant kordi rohkem. Panin tühjaks kougitud baklažaani kõigepealt veidi ahju, et see paremini valmiks. Mõne aja pärast panin ka kanafilee koos seesamiseemnetega baklažaani kõrvale ahju. Samal ajal valmistasin spinatist, küüslaugust, päiksekuivatatud tomatitest ning baklažaani sisust täidise. Sisse tükeldasin veel suvikõrvitsa ning värske kirsstomati. Kogu selle kupatusega täitsin baklažaani tühjad osad kanafilee kõrval. Taldrikule sai veel aurutatud lillkapsas ning brokoli. Lihtsalt suurepärane.





Tänaseks lõunaks hakkasin ette valmistuma tegelikult juba eile õhtul. See tähendab seda, et panin likku adzuki oad, mustad oad ja läätsede segu. Hommikul keetsin nad ära ka. Tundsin, et täna tahaksin süüa midagi veidi kergemat. Külmkapis leiduvad keerasin kokku mõnusa salati, milles kasutasin valget röstimata tatart, kanafileed, punast kapsast, nuikapsast, suvikõrvitsat, värsket kurki ja ubade-läätsede segu. Kastmeks purustasin-segasin värske tomati, basiiliku, oliiviõli ja veidi koriandri-tsilli maitseainet. Hunnik heina, mis täitis kõhu äääreni!





Sain paar päeva tagasi ülesandeks otsida enda vanu pilte. Kui neid vaatasin, tundus kõik veel motiveerivam. Siis mõtlesingi, et jagan neid teiega ka.









Rääkisin paar päeva tagasi just 12. klassi neiudele, kuidas-miks-millal jnejnejne minu muutus alguse sai. Siis tuli endalegi meelde, et tegelikult olen ma alati olnud rõõmus ja õnnelik tüdruk, kellel on ümber palju toredaid sõpru, kes pole kunagi mind halvustavalt vaatand. Olin alati ikkagi see, kellele meeldis silma paista ning pole vist kunagi midagi põdenud. Vahest tundub, et olin siis isegi õnnelikum - hetkel tahaks ikka endalt aina rohkem ja rohkem nõuda.. Rääkisin ka 12ndikele, et hasart on väga kiire tulema ning toitumishäireni libastumine pole üldse keeruline. Samas tunnen, et just see tõttu, et olen ise selle tee läbinud, on mul kergem teisi nõu ja jõuga aidata.
Lõppu veel teadaanne, et teen see nädalavahetus jälle toitumisnõustamistööd! Asun Tartus Ropkamõisa 10, see on Ropkamõisa härrastemaja. Kontakteeru minuga Facebookis ja lepime aja kokku! ;)

5 comments:

  1. Sa oled väga tubli! Kui palju sa oled kaalu kaotanud ja kui kaua aega võttis?

    ReplyDelete
  2. Aega ma ei oskagi öelda, kuid kokku nüüdseks natuke üle 25 kilo. Aega ei oska sellepärast öelda, et olen niimoodi tasapisi tegelenud asjaga. Laias laastus 2 aastat tõsisemat tööd ilmselt.

    ReplyDelete
  3. Ma olen ka ajaga aru saanud, et ainult püsiv elustiili muutus toob edu. Need kiirdieedid ei ole lahendus, sest ühel päeval saab kiirdieet läbi ja mis siis saab?!

    ReplyDelete
  4. Vauu täiesti teine inimene!! Suurepärane töö ja tahtejõud on olnud ikka! Ise samal teel :) Head retseptid ka, proovin kindlasti.Jõudu ja jaksu!!

    ReplyDelete
  5. Niiii tubli oled!
    Sattusin su blogist sõltuvusse ka. Nii palju head lugemist. Olen ise samuti parema elu poole teel. Sulle aga hästi palju jõudu edaspidiseks. :)

    http://lauratartus.blogspot.com/

    PS! Nende numbrite toksimine, et kommenteerida saaks, on nii tüütu. Ehk mõtled selle peale ja võtad maha selle. :)

    ReplyDelete