Thursday, February 13, 2014

back on track!

Väikse järelemõtlemise tulemusena maandusin taaskord siia. Olen jällegi pikalt eemal olnd ja nüüd oleks õige aeg tolm postitustelt maha pühkida ning mõnda aega aktiivne püsida. Seda mitmel põhjusel - asusin jaanuari algusest õppima toitumisnõustajaks ning selle raames saan väga-väga-VÄGA palju head infot, mida tahaksin väga kellegi teisega jagada. Seega sina, kes sa siin hetkel ja võimalik, et ka kunagi hiljem viibid, saad näha paljusid toredaid materjale, artikleid ja pilte, mis selle kõigega seostuvad.
 Armastan pildistada oma sööke ja selgitada, miks ma mingeid toite eelistan ja kuidas nad mulle kasulikud on. Kuna hetkel olen suures arengutuules, siis võin ma peagi mõne oma väljaöeldu hoopis kukutada, kuna erinevad koolkonnad ja teooriad toetavad erinevaid asju ning kõige selle info hulgast tuleb see endale kõige omasem tõde välja selekteerida. Kuna reeglina katsetan kõik asjad oma keha peal järgi, siis oskan eelkõige kiita seda, mis minu enda peal töötab. Seega mainin kohe ära, et miski, mida kirjutan või soovitan, ei ole puhas ja ainuõige tõde! Ettevaatlikult pakun siinkohas välja ka selle, et lähiajal pean alustama oma esimeste sammudega toitumisnõustaja valdkonnas, selle juures aga vajan peagi oma esimesi "kliente", kelle peal kätt proovida! Seega huvi puhul olen olemas.
Imelikul kombel on sel semestril mu ülikooliõpingute juures minuni jõudnud veel aineid, milles saan nii õppida kui kinnistada kogu selle põõõneeva ja vastuolulise toitumise maailma. Kindlasti räägin mingil hetkel ka sellisest ainest nagu toiduainete keemia, mis on minu jaoks suurepärane väljud oma toitumisalaseid teadmiseid oma klassiõpetaja erialaga miksida. Superb!
Mõne aja eest taasavastasin enda jaoks kaltsukad, kui millalgi peaksin veel selle tiiru ette võtma, jagan neid leide ka siin nagu vanadel algusaegadel. Loomulikult kirjutan siia ka huvitavaid asju trennidest, kuna see on antud hetkel minu elus samuti väga aktuaalne teema. Seega stay tuned!

No comments:

Post a Comment