Monday, June 16, 2014

parim osa päevast

Vaieldamatult parim toidukord päevas on hommikusöök. Kui mõnda aega leidus mu toidulaual domineerimas ainult täisterakaerahelbepudru, siis nüüd katsun vastavalt sisetundele oma hommikust ninaesist varieerida. Kui keha ütleb, et tänasel hommikul oleks aeg veidi rohkem valku süüa, meisterdan valmis mõne köögiviljadega kombineeritud omleti, kui suurem vajadus süsikate järgi, siis lähen tagasi pähklite-puuviljade kuhja all vaaruva pudru juurde.
Täna katsetasin teist korda kaerahelbepätsikesi. Ma ütlen pätsid, kuna ma ei liigitaks neid kaerahelbeküpsiste alla. Täna kasutasin selleks pool banaani, kolm ruutu 70% kakaosisaldusega šokolaadi, veidi toorkakao laaste ja umbes ühe suure peotäie 7-viljahelbeid. Purustasin need saumiksriga ühtlaseks massiks ja vormisin parajad kakukesed. Ahjus valmisid umbes 20 minutit. Koos kaneeliõuntega (minu vaieldamatuuuu lemmik!) ja kodujuustu ning maasikatega lihtsalt suurepärane hommikusöök.


Eilsel hommikul või pigem varajasel pärastlõunal nuumasin oma kallist venda. Mõnulesime päikse käes ja nautisime hommikusööki. Laual oli minu jaoks puder, maasikad, banaanid, rabarber ja munavalge, vend paakis ülejäänud kraami. Üli mõnus brunch :)




No comments:

Post a Comment