Thursday, March 6, 2014

Hei!
Täna tabas mind jälle suur isu kala järgi. Käisin ja tõin ikka vana hea lõhe steigi ja otsisin kapist muud head-paremat, mida sinna juurde valmistada. Loosi läksid punased läätsed+valge tatar, punane sibul, brokoli, sidrun, till, varsseller ja värske porgand. Ahju läks lõhe koos tilli ja sidruniga ning porgandi lõigud. Lõunaks sai igatahes super maitsev toit, milles olid nagu ikka väga heas tasakaalus kõik toitained. Muidugi sõin pärast metttt :P






Käisin korraks ka kaltsukaid kammimas, sain mõnusa jaki ning hommikul lasin selle koos karvase kraega õmblusmasina alt läbi. Jakk iseenesest maksis 1,50 euri ning krae kakkusin ühe teise jope küljest südametult ära. Nüüd ootab jakike kevadet, teksasid ja valgeid tenniseid:) Niiet hoidke ikka kaltsarid au sees!


Ahjaaa, pidin tegema postitusi oma Myfitnessi elamustest. Hetkel olen käinud sellistes trennides nagu bosu, synergy ringtreening, bodyattack, korseti- ja süvalihaste treening, fitbox ja bodypump. Pean tunnistama, et attack ja pump meeldisid mulle Fitlifes rohkem. Samas olen jäägitult oma südame kinkinud fitboxile, kuna olen suur combati fänn ning fitboxis saab reaalselt ka midagi lüüa! Samuti on ta ka üks parimaid kaloripõletajaid antud nimekirjas. Eelistan pigem kõrge ja väga kõrge intensiivsusega trenne, laupäeval lähen piilun gritti ka. Täna pidin ka combatisse minema kuid nina on maru tatine ja üleüldiselt olen hääletu peal ja laisk ning lähen ilmselt ainult jooksma. Hetkel tangin igatahes ingveri-sidruni-meejooki ning katsun õige pea end ikka õue jooksule seada. Ärge jääge haigeks! :)

No comments:

Post a Comment