Thursday, August 11, 2011

Tänased plaanid - käisin Abakhanis, mille kohta ma tahan kiruda, aga enne mainin leiud. Sain mingi 1,5m pika valge paela, mis on suht jäik, niiet teda ei saa kuhugi õmmelda, aga liimida küll. Siis üks riidetükk, mis on musta värvi ja volangidega, sellest saab ühele mustale maikale väike tuuning ja üks must neetidega peapael. Ahjaa, üks beez pael ka, millega mul on omad plaanid:) Lisan 2 pilti ka, ühel kogu kraam, teisel plaaaan, mis tuleb sellest beezist paelast (kui pilti näete, siis ei vaja seletust:D). Agaaa nüüd Abakhanist. Kuna meil Tartus väga muud valikut kangapoodidest ei ole, peab käima Abakhanis. Seal on aga väga armsad müüjad, kelle juurde minekut ma hea meelega üldse väldiks. Iga kord, kui ma olen läind küsima nõu või abi, on mind vaadatud nagu rumalat tibi, kes nagunii ei tea kääride õiget otstarvetki. Näiteks tahtsin mina täna osta 60 cm üht riiet, müüja aga kriiskas ilma liialdamata üle Abakhani, et ''SEDA RIIET EI OLE KUNAGI NII PIDI LÕIGATUD JA EI LÕIGATA KA". Heaküll, ma võtan siis TERVE tüki, mida mul NAGUNII POLE KUNAGI VAJA OLND JA EI OLE VAJA KA. Aitäh ma talle kahjuks või õnneks ei öelnud. Tegin ülejäänd kraamiga teise müüja juures proovi ja suhtumine oli sama. Olete meeldivad, kallid Riia tänava Abakhani müüjad! :)



1 comment:

  1. No minu arvates teed sa juba kuriteo puhtalt sellega, kui sealt poe uksest sisse astud, rääkimata sellest, et sa neilt veel midagi küsid :D

    ReplyDelete